FeedbackSchule voor Android

(0)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

FeedbackSchule: De app voor anonieme feedback om de klaservaring te verbeteren.

FeedbackSchule is een Android app ontwikkeld door softwarea GmbH waarmee studenten anoniem feedback kunnen geven aan hun leraren over hun klaservaring. Met deze app kunnen studenten hun perspectief delen en hun leraren helpen hun lesmethoden te verbeteren en beter aan de behoeften van hun studenten te voldoen.

De app biedt een snelle en handige manier voor studenten om feedback te geven zonder angst voor negatieve gevolgen. De app heeft ook een ingebouwde QR-code scanner om gemakkelijk toegang te krijgen tot de vragenlijsten die door de leraren worden verstrekt. Bovendien ontvangen studenten meldingen wanneer er nieuwe vragenlijsten online beschikbaar zijn.

Ouders kunnen ook de app gebruiken om feedback te geven aan de school of leraar van hun kind. Ze kunnen vragenlijsten beantwoorden over schoolkwaliteit, schoolklimaat of organisatorische onderwerpen en effectiever samenwerken met de school.

Programma is beschikbaar in andere talen

FeedbackSchule voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.19.1

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about FeedbackSchule

Heeft u geprobeerd FeedbackSchule? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.